.

.

måndag 20 maj 2013

Gårdsloppis rally

Vet ni vad kära läsare! Den 9.6 ordnas det gårdsloppis rally här i Pargas igen. Såklart är Mellangård med i år igen. Förra året hade vi pop up café där vi sålde saft, arabiskt kaffe, vanligt kaffe och te. Nybakad rabarber paj och hemlagade maränger. På gården sålde jag och Sara loppis grejer. Det var lyckat och roligt!

Den 9.6 är det dags igen. Vi kommer som förra året ha pop up café och även en pop up restaurang. Min älskade man kommer stå i köket och locka falafel tills alla er som kommer ut för att få en bit mat. Falafeln gör han själv (eget recept) pitabröden bakar han också själv så allt är hemlagat. Ute på gården kommer jag stå och sälja arabiskt kaffe, vanligt kaffe, te och något sött och gott till kaffet såklart. =) Vi kommer även ha till salu vuxenkläder, skor, barnkläder, barnskor, möbler, inredningsgrejer. Jag kommer även plocka fram alla mina handarbeten där man kan hitta virkade korgar och mattor, stickade vantar, handarbets påsar, dynvar, och Mellangårds tvålar med olika dofter. 
Det är inte bara vi som kommer finnas här och sälja den 9.6 utan det är flera försäljare påkommande. 

Så passa på att komma och fynda och äta en god bit mat hos oss på Mellangård den 9.6 kl.11-16.

Välkommen! 

Mellangård har en stor gård och det ryms flera försäljare med ännu. Kontakta mig per mejl om du är intresserad av att komma och sälja. westerlund_freja@hotmail.com



 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar